جراحی پلک بالا

عمل جراحی پلاستیک چشم یا بلفاروپلاستی برای رفع پف زیر چشم ، افتادگی پلک بالا و موارد دیگر که در زیبایی چشم اثر دارد ، با جراحی پلک بالا یا جراحی پلک پایین ، انجام می گیرد.

عمل زیبایی پلک در واقع می تواند به طور همزمان بر روی هر دو پلک بالا و پایین یا فقط بر روی یکی از پلک ها انجام گیرد.

افزایش سن در افراد از دلایل مهم برای افتادگی پلک و پف زیر چشم ها می باشد که با رفع آن فرد از سن واقعی خود بسیار جوان تر نشان داده می شود.

افتادگی پلک یا پف زیر چشم برای مخاطب ، این تصور را به وجود می آورد که فرد مقابل او خواب آلود یا خسته است ، با انجام جراحی زیبایی پلک فرد دارای چشمان شاداب و جذابی خواهد شد که قطعا در روابط اجتماعی او نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.

در واقع جراحی پلک پوست های اضافی پلک را بر می دارد و مقدار چربی های داخل چشم را تنظیم می کند.

جراحی پلک بالا

قابل ذکر است که پف چشم ها همیشه نیاز به جراحی پلک ندارد و گاهی پف چشم ها به علت بیماری هایی مانند کم کاری تیروئید یا پرکاری تیروئید می باشد که باید درمان شود ، تشخیص رفع پف چشم ها با جراحی یا درمان باید توسط دکتر انجام گیرد.

جراحی پلک بالا

در پلک بالا نشانه های افزایش سن عموماٌ به صورت اضافه شدن پوست پلک و افتادگی پلک نمایان می شود که در مواردی افتادگی پلک به قدری زیاد است که فرد را اذیت می کند و میدان دید چشم را نیز محدود می کند در چنین مواقعی با ایجاد یک برش باریک بر روی چین خوردگی طبیعی پلک بالا ، چربی ها و پوست های اضافه را جدا می کنند و بعد از رفع مشکل با نخ های فوق العاده نازک محل برش زده را بخیه می زنند.

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر سپاهان

کاشت مولیفت با نخ

دکتر محمد طالبی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *