گذر زمان و افزایش سن باعث تغییراتی دراجزای بدن می شود ولی چهره بیشتر مورد توجه است و افزایش سن و مراقبت نکردن از پوست ، تغییراتی از جمله چین و چروک پوست ، افتادگی پلک ها ، افتادگی پوست و غیره به وجود می آورد ، افراد مخصوصا بانوان از این تغییرات ناراضی هستند و تمایل دارند شادابی و جوانی را به پوست بازگردانند ، جوانسازی پوست با نخ بهترین راهکار برای ترمیم و بازسازی بافت های پوست صورت می باشد. می توانید این پروسه زیبای را در کلینیک سپاهان ، بهترین مرکز زیبایی پوست در اصفهان توسط دکتر طالبی انجام دهید.

 

جوانسازی پوست با نخ - کلینیک سپاهان

 

  • نخ ها اصلا قابل مشاهده نیستند و جای هیچ گونه زخم یا بخیه ای در صورت مشاهده نمی شود.
  • جوانسازی پوست با نخ یا لیفت صورت با نخ با استفاده از ، نخPDO و نخ کاگ انجام می شود.
  • نخ ها قابلیت تجزیه پذیری دارند و با ترمیم های متعدد می تواند نتیجه ماندگار داشته باشد.

 

جوانسازی پوست با نخ - کلینیک سپاهان

کاربرد های لیفت صورت با نخ

  • رفع افتادگی پلک ها
  • رفع چین و چروک پوست
  • رفع خطوط خنده
  • رفع افتادگی گونه ها
  • رفع خطوط پیشانی و اخم
  • رفع افتادگی ابروها
  • رفع غبغب

انتخاب بهترین کلینیک جوانسازی پوست با نخ

  • یکی از مهم ترین اقداماتی که افراد باید قبل از جوانسازی پوست با نخ انجام دهند انتخاب یک کلینیک زیبایی خوب و مجهز می باشد.
  • برای انتخاب یک کلینیک و پزشک خوب در اصفهان ، می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین کلینیک های لیفت با نخ در اصفهان ، درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها بروید.
  • در جلسه مشاوره تمامی انتظارات خود را به پزشک موزد نظر بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین کلینیک لیفت با نخ می توانید به مقاله جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

 

اقدامات قبل از جوانسازی پوست با نخ

  1. به مدت سه روز قبل از جوانسازی پوست با نخ از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین استفاده نکنید.
  2. بانوان بدون آرایش صورت برای لیفتینگ مراجعه کنند.
  3. آقایان پیش از مراجعه ریش و سبیل خود را بتراشند.

مراقبت بعد از لیفت با نخ

  1. برای کاهش التهاب و ورم ناحیه مورد نظر از کمپرس سرد استفاده شود.
  2. در هنگام استراحت و خواب در سه روز اول ، سر را بالاتر از بدن قرار دهید برای این کار می توانید از دو بالش بر زیر سر استفاده کنید.
  3. تا ۳ هفته از ماساژ صورت و حرکات دادن شدید اجزای صورت پرهیز کنید.
  4. داروهایی را که پزشک برای تان تجویز نموده است به طور مرتب استفاده کنید.
  5. ممکن است در روز های اول بعد از جوانسازی پوست با نخ احساس کشش زیاد در صورت داشته باشید که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبت های قبل و بعد از لیفت با نخ به مقالات جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

 

 

افراد مناسب جهت جوانسازی پوست با نخ

جوانسازی صورت با نخ سیلوئت برای بانوان و آقایانی در دسترس می باشد که سن آن ها بالای 30 سال است و می‌ خواهند بدون انجام جراحی پلاستیک ، لیفت سریع صورت را با نتیجه بلافاصله پس از آن داشته باشند. این روش درمانی برای داوطلبانی مفید است که می‌ خواهند علائم متفاوت پیری را همزمان از بین ببرند و با دوره‌ نقاهت کم از نتیجه طبیعی‌ بهره بگیرند. جوانسازی پوست با نخ سیلوئت به مراتب برای اشخاص ، از تزریق فیلرها تأثیر بهتری دارد زیرا در این روش به جای اضافه شدن حجم زیر پوست ، پوست به جای طبیعی و اصلی خود بازمی ‌گردد و علائم پیری را در یک لحظه به طور کامل از بین می‌ برد.

انواع نخ در لیفت

 به طور کلی باید گفت که 3 وِیژگی در تکنیک لیفت با نخ وجود دارد که عبارتند از طول ، بافت و جذب که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم :

طول

 طول نخ ها می تواند کوتاه یا بلند شود ، به عنوان مثال نخ های خاردار مورد استفاده در گردن ، سینه و قسمت های دیگر که در جهت جوانسازی پوست با نخ صورت می گیرد ، بلندتر است.

بافت

 در به دست آوردن نتایج موثر از جوانسازی پوست با نخ ، به تشخیص پزشک از انواع متفاوت نخ می توان استفاده کرد که عبارتند از : نخ های غیرخاردار ، خاردار یک طرفه و دو طرفه

نخ های غیر خاردار : این نخ ها کاملا صافند و در نواحی از صورت که بافتی نازک دارد همچون اطراف چشم اتفاده می شود تا در این قسمت از پوست خراشیدگی ایجاد نکند.

نخ های خاردار یک طرفه و دو طرفه : این نخ ها تنها در یک جهت خاردارند و ان هم به دلیل افزایش چسبندگی بر بافت پوست است.

نخ های خاردار دو طرفه : همان طور که از اسمش پیداست ، این نخ ها از دو سو خاردارند و سبب ثبات بیشتر می شوند. با ایجاد ساییدگی ریز در بافت پوست ، تولید کلاژن می کند تا ترمیم شود.

جذب

 نخ قابل جذب به مرور جذب بدن می شود و مدت ماندگاری آن ها شش تا 24 ماه می باشد. بهترین نوع نخ از لحاظ میزان جذب به ترتیب زیر است :

  • نخ پلی دیوکسانون که در مدت زمان 6 ماه بعد از درمان جذب می شود.
  • نخ پلی ال لاکتیک اسید که تا 12 ماه دوام می آورد.
  • نخ های پلی کاپرولاکتون که جذب آن ها پس از 24 ماه صورت می گیرد.
  • با توجه به اینکه در نهایت نخ های قابل جذب ، عملکرد خود را در نهایت از دست می دهند ، اما نخ هایی که غیر قابل جذب هستند ، لیفت پوست را به طور دائم انجام می دهند که جنس آن ها از پلی پروپیلن ساخته شده که بدن نمی تواند این نوع ماده را در بدن تجزیه کند.

فواید و مزایای جوانسازی پوست با نخ

جوانسازی چهره توسط روش لیفت با نخ ، نتایج و فواید بسیاری را به همراه دارد تا جاییکه امروزه لیفت صورت با نخ تبدیل به یکی از محبوب ‌ترین و موثرترین متد‌های زیبایی پوست شده است. در ادامه این مطلب به معرفی مزایای این تکنیک جوانسازی پوست با نخ می‌ پردازیم که شامل :

  • طراوت و شادابی بخشیدن به بافت پوست صورت داوطلبان
  • کشیدن و صاف شدن چین و چروک و خطوط ریز موجود در پوست صورت
  • بهبود در خاصیت ارتجاعی پوست
  • کمک به روشن شدن بافت پوستی صورت
  • نبود هیچ گونه زخمی پس از انجام این فرایند جوانسازی
  • تحریک تولید الاستین و کلاژن در مدتی طولانی
  • مشاهده نتایج طبیعی بدون فرورفتگی بیش از حد در پوست
  • موارد منع جوانسازی پوست با نخ
  • در صورتی که فردی پوستی با آکنه بسیار داشته باشد.
  • وجود برآمدگی های بسیار پس از التیام زخم
  • داشتن بیماریهای خود ایمنی ، آمیلوئیدوز ، تصلب پوست ، سارکوئیدوز (زگیل یا زخم پوستی)
  • مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند کومارین ، هپارین و آسپرین
  • در صورت داشتن بیماری هایی مانند هموفیلی ، هپاتیت و ایدز
  • حاملگی
  • در زمان شیمی درمانی

هزینه لیفت با نخ

 قیمت لیفت با نخ با توجه به نخ مورد استفاده و ناحیه مورد نظر تعیین می شود. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر محمد طالبی به گالری تصاویر در سایت و پیج اینستاگرام کلینیک سپاهان به بهترین کلینیک پوست و زیبایی در اصفهان ، مراجعه فرمایید.

 

 

آیا نخ های لیفت قابل جذب هستند ؟

نخ هایی که در زیر پوست باقی می ماند موجب تحریک کلاژن سازی شده و به تشکیل رشته های فیبری جدید کمک می کند. همچنین توسط فرآیند طبیعی به نام هیدرولیز در طی چند ماه این نخ ها حل می شوند ؛ بنابراین نیازی به نگرانی درباره این موضوع نیست و استفاده از نخ های جذبی موجب می شود تا هیچ درد و ناراحتی را هنگام کشیدن بخیه تجربه نکنید. روند جذب نخ در پوست به سادگی و بدون درد انجام می شود و به خوبی اثرات خود را در نواحی تحت درمان با لیفتینگ و بازگرداندن جوانی به پوست صورت نشان می دهد.

چه زمان بعد از جوانسازی پوست با نخ می توان دوش گرفت ؟

بعد از انجام این پروسه لازم است به مدت 12 ساعت از لمس کردن و شستن صورت خودداری شود. بعد از گذشت این بازه زمانی لازم است برای تمیز کردن نواحی تحت درمان و دوش گرفتن مراقب باشید. همچنین لازم است از ماساژ دادن و اسکراب صورت به مدت 3 هفته بعد از انجام جوانسازی پوست با نخ ، اجتناب شود.

چه زمان بعد از لیفت صورت با نخ می توان ورزش کرد ؟

انجام ورزش های سبک و پیاده روی بعد از 1 هفته مانعی ندارد. برای انجام ورزش های سنگین مانند بدن سازی یا وزنه برداری لازم است تا زمان بهبودی کامل صورت ، صبر نمایید. در هنگام تمرینات یوگا نیز باید از انجام حرکاتی که باید سر پایین نگه داشته شود ، تا 7  بعد از انجام جوانسازی پوست با نخ ، روز خودداری نمایید. همچنین از رفتن به استخر و شنا کردن و همچنین سونا خشک و بخار باید پرهیز شود.

چه زمان بعد از جوانسازی پوست با نخ می توان آرایش کرد ؟

بعد از گذشت 48 ساعت در صورت لزوم می توانید از مواد آرایشی استفاده کنید ، اما باید دقت داشته باشید که به آرامی و بدون ایجاد فشار صورت خود را آرایش کنید و توصیه می شود تا حد امکان از انجام آرایش غلیظ خودداری نمایید.

مدت زمان جوانسازی پوست با نخ

نتایج لیفت صورت با نخ توسط دکتر محمد طالبی در کلینیک زیبایی سپاهان در اصفهان بلافاصله پس از انجام کار مشاهده می شود و به مرور زمان با کاهش تورم و کبودی می توان اثر جوانسازی پوست توسط نخ را مشاهده کرد. اما به طور کلی با تکمیل فرآیند کلاژن سازی که از چند هفته تا سه ماه به طول می انجامد، پس از گذست این زمان ، شاهد تغییر کامل خواهید بود. البته باید این نکته مهم را گوشزد کرد که نتایج  لیفت با نخ دائمی نیست. اثر این متد جوانسازی اغلب طی مدت 1 تا 2  سال روی پوست باقی می ماند. نخ مورد استفاده در این روش جوانسازی ، در نهایت جذب بافت زیر پوست متقاضی می شود.

آیا لیفت صورت با نخ درد دارد؟

با توجه به اینکه در حین لیفت نخ ، بخیه ها به عقب برمی گردند و پوست را نرم می کنند ، می توان تصور کرد که این درمان دردناک است. اما این را بدانید که جای هیچ گونه نگرانی نیست ، زیرا نخ ها با بی حسی موضعی زیر پوست قرار می گیرند ، بنابراین بیماران در این زما هیچ گونه احساس دردی نمی کنند. در این شرایط یک سوزن کوچک (مانند سوزن بوتاکس) برای تزریق ماده بی حسی که پوست اطراف را بی حس می کند استفاده می شود. به همین دلیل ، در طول درمان هیچ گونه دردی تجربه نخواهید کرد. با این حال ، اگر در طول جوانسازی پوست با نخ از بی حس کننده موضعی استفاده شود ، برخی از افراد حساس ممکن است بعد از انجام این پروسه زیبایی دچار دردی بسیار ناچیز شوند که می توانند از مسکن هایی که پزشک تجویز کرده است استفاده نمایند تا به رفع این درد اندک بپردازند.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *