تزریق ژل در لب

امروزه افراد از روش های متعدد جوانسازی برای ایجاد بهبود در ظاهر خود استفاده می کنند که یکی از پرطرفدار ترین آن ها تزریق ژل در لب می باشد.

تزریق ژل در لب

لب ها بر اثر عواملی همچون کهولت سن و با گذر زمان حجم خود را از دست می دهند، همچنین لب های برخی از افراد به صورت مادرزادی حجم ندارد.

حجیم بودن لب ها یکی از معیارهای زیبایی است و اگر لب ها حجم نداشته باشند بر زیبایی چهره تاثیر می گذارد، تزریق ژل در لب روشی است که با انجام آن می توان این مشکل را برطرف نمود.

نحوه تزریق ژل

هیالورونیک اسید نوعی ژل است که به دلیل سازگار بودن با بدن در کلینیک سپاهان از آن برای تزریق استفاده می شود.

در ابتدا پزشک لب ها را بی حس نموده و سپس ژل را به وسیله سرنگ های بسیار نازکی در ناحیه مورد نظر تزریق می نماید.

افراد برای دستیابی به بهترین نتیجه از تزریق می بایست به یک کلینیک زیبایی خوب در شهر و منطقه خود مراجعه نمایند، زیرا اگر تزریق ژل به طور صحیح و به میزان لازم انجام نشود یا از ژل مرغوبی جهت تزریق استفاده نشود ممکن است باعث بروز عوارضی در لب یا نازیبا شدن لب ها شود.

برای دیدن نمونه کارهای کلینیک زیبایی سپاهان ، بهترین کلینیک زیبایی اصفهان به اینستاگرام این کلینیک مراجعه کنید.

مراقبت بعد از تزریق ژل

یکی از شایع ترین سوالاتی که متقاضیان تزریق ژل لب دارند این است که:

  • بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد ؟
  1. باید بگوییم که بعد از تزریق ژل ممکن است مقداری کبودی، التهاب و ورم در ناحیه مورد نظر ظاهر گردد ک کاملا طبیعی می باشد.
  2. برای کاهش ورم، کبودی و التهاب بر روی لب های خود کمپرس سرد قرار دهید.
  3. از ماساژ دادن لب ها خودداری کنید.
  4. تاثیر گرما بر ژل لب در چند روز اول مخرب است، از رفتن به سونا و گرفتن دوش آب خیلی گرم خودداری کنید.

تزریق ژل در لب

ماندگاری تزریق ژل در لب

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد ، و در افراد مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. ممکن است در تزریق ژل های کوتاه مدت ، فردی هر 6 ماه یکبار برای تزریق مجدد و ترمیم ژل به مطب مراجعه کند ؛ در حالی که فردی حتی تا ده ماه نیاز به تزریق نداشته باشد. به صورت کلی ماندگاری تزریق ژل با توجه به عوامل زیر تعیین می شود:

برند و مارک ژل استفاده شده

فرمولاسیون ژل های در شرکت های مختلف متفاوت است. ژل ها با توجه به کاربردی که در نواحی مختلف بدن دارند ، متفاوت ساخته می شوند. هر چه برند بهتری را برای تزریق ژل استفاده کنید ، مشخصا ماندگاری تزریق نیز بالاتر خواهد بود. در زمینه بهترین برند های ژل مخصوص لب ، می توانید با متخصص مشورت نمایید.

نوع ژل استفاده شده از نظر مدت ماندگاری

یکی از مهمترین فاکتورها در تزریق ژل مدت زمان ماندگاری ژل استفاده شده ، برای تزریق می باشد. ژل های طبیعی و کوتاه مدت مانند هیالورونیک اسید ، معمولا بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارند. میزان ماندگاری ژل های نیمه دائمی یک تا دو سال است ؛ و ژل های دارای ماندگاری دائمی دوام بیشتری نسبت به بقیه ژل ها دارند.

حجم استفاده شده از ژل برای تزریق

هر چه قدر از ژل بیشتری برای حجم دهی به لب استفاده شود ، مدت زمان ماندگاری آن افزایش می یابد.

شرایط فیزیولوژیکی پوست و متابولیسم بدن فرد

در تزریق ژل های طبیعی و دارای ماندگاری کوتاه مدت ، متابولیسم فرد بسیار اهمیت دارد. هر چقدر متابولیسم بدن فرد بالاتر باشد و قدرت جذب پوستی بالاتری داشته باشد ، ژل مدت زمان کمتری دوام می آورد و زودتر جذب بدن می شود.

چه عواملی در انتخاب برند ژل لب اهمیت دارند ؟

  • شکل لب ها قبل از تزریق
  • سن فرد
  • هدفی که فرد از تزریق ژل دارد
  • شکل هندسی لب ها و انحنای آن ها

تزریق ژل در لب

هزینه تزریق ژل لب

تعیین هزینه تزریق ژل در لب به دلیل اینکه به عواملی مانند دستمزد پزشک، نوع ژل ، میزان ژل و غیره بستگی دارد و پیش از انجام معاینه و بررسی های لازم امکان پذیر نمی باشد.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 3 × سه =