کاشت مو اصفهان

 

کاشت مو اصفهان به دلیل داشتن انواع روش های کاشت مو طبیعی با تجهیزات پیشرفته و تیم کاشت حرفه ای بهترین مرکز پیوند موی طبیعی شناخته شده است. کاشت مو عمل زیبایی بوده که به این صورت انجام می شود. غالباً از نواحی که موها نسبت به طاسی مقاوم هستند، مانند پشت یا اطراف سر فولیکول هایی را جدا کرده و فولیکول های جدا شده را به قسمت هایی که کم مو یا طاس هستند پیوند داده می شوند در نتیجه باعث می شود مو به رشد طبیعی و نرمال خود ادامه دهد. در ناحیه که به دلیل ریزش مو پوست سر دچار طاسی شده، مو پر پشت شده و دارای ظاهری کاملا طبیعی خواهد بود.

 

کاشت مو اصفهان

روش های کاشت مو

  1. کاشت مو با مزوتراپی
  2. کاشت مو با PRP
  3. کاشت مو sut
  4. کاشت مو   HRT
  5. کاشت مو FUT
  6. کاشت مو FIT
  7. کاشت مو FUE
  8. کاشت مو BHT
  9. کاشت مو FUG

 

کاشت مو sut

امروزه بهترین روش برای انجام کاشت مو اصفهان ، روش SUT می باشد که در بهترین کلینیک های سراسر جهان برای کاشت مو از این روش استفاده می کنند زیرا این روش نسبت به روش های دیگر دارای کمترین عوارض می باشد و عمل جراحی آن نیز بسیار ساده است. دکتر محمد طالبی در کلینیک سپاهان نیز از این روش برای انجام کاشت مو استفاده می کند. مدت زمان ماندگاری نتایج کاشت مو به روش sut بسیار طولانی می باشد. روش کاشت مو sut ، یک روش غیرتهاجمی است که از دستگاه اتوماتیک برای کاشت مو استفاده می کند ، می توان با این روش در سر بیمار حدود 14000 تار مو کاشت.

مزایای کاشت مو به روش sut

  • نداشتنن درد
  • دوره بهبودی سریع

 

کاشت مو اصفهان

کاشت مو FUT

این روش در گذشته جهت انجام کاشت مو اصفهان مورد استفاده قرار می گرفت ، مراحل کاشت مو به روش FUT به این صورت بود که پزشک ابتدا بیمار را بیهوش می کرد و سپس مو را از قسمت هایی که رشد آن زیاد بود برمی داشتند و به قسمت هایی که دچار ریزش مو شده بود پیوند می زدند. این روش عوراض بسیار زیادی داشت ، عوارض آن عبارتند از : بیهوشی ، درد شدید ، کم بودن تعداد تار موهای گرفته و غیره. امروزه دیگر از این روش استفاده نمی شود.

 

کاشت مو FIT

پس از کاشت مو به روش FUT ، پزشکان از روش کاشت مو FIT استفاده می کردند که علاوه بر داشتن نتایج بهتر نسبت به کاشت مو FUT ، عوارض کمتری نیز داشت اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنیک های علم پزشکی این روش نیز کنار گذاشته شد.

 

کاشت مو اصفهان

 

کاشت مو با مزوتراپی در اصفهان

مزوتراپی روشی غیر تهاجمی و بدون جراحی است که در پزشکی زیبایی کاربردهای فراوانی دارد. در این روش پزشک با تزریقات مکرر مواد مغذی که در قسمت مورد نظر انجام می دهد، موجب تقویت رشد مو می شود و نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. مزوتراپی به این صورت انجام می شود که با تزریق داروهایی از قبیل هومیوپاتی، ویتامین ها، آمینواسیدها، عصاره های گیاهی و مواد معدنی به صورت مستقیم به لایه های میانی پوست وارد شده و از این طریق پوست واکنش مثبت نشان خواهد داد. مزیت انجام مزوتراپی و کاشت مو اصفهان این است که از ریزش موهای قبلی فرد جلوگیری کرده و موجب پر پشتی موهای کاشته شده می شود.

پی آر پی  PRP  ( تزریق پلاکت غلیظ شده )

روش PRP متدی است ساده وبدون جراحی که با استفاده از مواد طبیعی انجام می شود، به این صورت که نخست از فرد یک نمونه خون گرفته و داخل لوله آزمایشگاهی ریخته می شود و در دستگاه سانتیفیوژ قرار می گیرد. بوسیله دستگاه سانتریفیوژ پلاکت های خونی از خون جدا می شود. پزشک  با ضد عفونی کردن پوست سر، نواحی تزریق پلاکت ها را آماده می کند سپس به قسمت هایی از سر که دچار ریزش مو شده اند پلاسمای سرشار از پلاکت تزریق می شود و با دستگاه میکرونیدلینگ ماساژ داده شده تا پلاکت تزریق شده در ریشه مو نفوذ بهتری داشته و باعث تحریک فولیکول های مو شود. امروزه نتیجه عمل پیوند مو مطلوب تر از گذشته می باشد و افرادی که کاشت مو اصفهان انجام داده اند به وضوح مشاهده می کند که ظاهر موی پیوندی مانند موی طبیعی بوده و دقیقا مانند موی طبیعی رشد می کند.

 

 

کاشت مو اصفهان

اقدامات قبل از کاشت مو اصفهان

  1. اولین قدم برای انجام کاشت مو انتخاب پزشک مجرب می باشد ، دکتر محمد طالبی در کلینیک سپاهان جزء بهترین و مجرب ترین پزشکان در زمینه کاشت مو می باشند.
  2. بیمار باید تمامی آزمایشات خواسته شده توسط پزشک را انجام دهد.
  3. بیماران باید از یک هفته قبل از انجام کاشت مو از مصرف داروهایی هم چون آسپرین و پروفن که باعث رقیق شدن خون می شود پرهیز کنند زیرا باعث اختلال در گردش خون می شود.
  4. حداقل به مدت 1 هفته قبل از شروع کاشت مو بیمار باید از استعمال سیگار اجتناب نماید.
  5. افرادی که قصد انجام کاشت مو دارند بهتر است به مدت 1 هفته قبل از کاشت مو از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل پرهیز کنند.

نحوه انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو اصفهان

  • برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای کلینیک مورد نظر را مشاهده نمایید.
  • با بیمارانی که در کلینیک کاشت مو حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.
  • برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان می توانید از دوستان وآشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از انتخاب کلینیک مورد نظر برای مشاوره به آنجا بروید و درباره روش هایی همچون کاشت مو بدون جراحی در اصفهان ، کاشت مو به روش hrt در اصفهان و غیره سوالاتی را که دارید بپرسید.

ویژگی های یک کلینیک کاشت مو اصفهان

  • زمان کافی را برای معاینه بیمار بگذارند.
  • یک کلینیک عمل کاشت مو باید مجهز و معتبر باشد.
  • کادر مشغول در آن کلینیک به خوبی با مراجعین برخورد کنند.
  • پس از معاینه بهترین روش کاشت مو را به او پیشنهاد دهند.
  • سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهند و صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشند.
  • تمامی اطلاعات مربوط به اقدامات قبل و بعد از کاشت مو را به طور کامل به بیمار توضیح دهند و اهمیت رعایت آن ها را بگویند.

هزینه کاشت مو اصفهان چقدر می باشد؟

هزینه کاشت مو با توجه به دستمزد پزشک ، روش درمانی و تعداد جلسات درمان و غیره تعیین می شود.

عوارض کاشت مو

اگر کاشت مو اصفهان توسط بهترین پزشک انجام گیرد بعد از انجام آن بیمار دچار عوارض خاصی نمی شود در غیر این صورت از عوارض کاشت مو می توان به درد شدید ، خونریزی ، ماندن جای زخم و بخیه ، دوره نقاهت طولانی ، تورم ، طبیعی نبودن خط رویش مو و غیره اشاره کرد.

پروسه جوانسازی کاشت مو به کدام دسته از افراد توصیه می شود؟

  • ریزش مو بسیار شدید در افراد
  • افراد در گروه سنی بالای 28 سال
  • افراد با داشتن الگوی طاسی سر
  • بانوان و آقایان با وجود داشتن تار های نازک مو
  • در صورت ابتلای افراد به ریزش موی سکه ای
  • افراد با ابتلا به مشکلات هورمونی و ژنتیکی موثر در ریزش شدید مو
  • برخی از زیبا جویان که بر اثر سوختگی و تروما موهای خود را از دست داده اند
  • در صورت وجود بانک موی سالم به منظور بکارگیری و کاشت و همچنین افزایش تراکم مو

آیا این تکنیک همراه با درد است؟

تمامی روند کاشت مو اصفهان ، حتی در زمان برداشت فولیکول از بانک مو با استفاده از بی حسی های موضعی نیز انجام خواهد شد ف تا زیبا جو طی ان دردی را احساس نکند و پزشک تمرکز کافی بر اعمال تغییرات لازم داشته باشد. همچنین لازم به ذکر بوده که درد حاصل از این تکنیک بعد از کاشت به مرور افزایش می یابد که با مصرف دارو های مسکن تجویز شده توسط پزشک می توان آن را کنترل کرد.

آیا کاشت مو روشی مناسب برای رفع ریزش موی ارثی می باشد؟

بهتر است بدانید که به علت مقاومت بالای فولیکول های اهدا کننده در برابر الگوی ریزش مو به صورت ارثی ، در واقع یکی از روش های طبیعی و موثر در قطع ریزش مو بوده که بر پر پشتی موها نیز تاثیرات فوق العاده ای دارد.

آیا این پروسه زیبایی دائمی است؟

در صورتی که برای کاشت مو اصفهان به پزشکی باتجربه و ماهر مراجعه کرده باشید ، ایشان با استفاده9 از فولیکول های سالم ، مو ها را در برابر هورمون های موثر در ریز ش مو مقاوم کرده و سبب دائمی شدن نتیجه حاصل از این پروسه می شود.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *