لیفت صورت با نخ کاگ یکی از نوین ترین تکنیک های زیبایی است که با حداقل تهاجم انجام می شود که با استفاده از نخ های خاردار و قابل جذب موجب بالا کشیدن پوست افتاده صورت خواهد شد. نخ های کاگ نوعی نخی خاردار هستند که قابلیت جذب دارند ، نخ هایی که بدون خار هستند جهت جوانسازی پوست انجام می شوند ، اما قابلیت کششی ندارند. با افزایش سن به تدریج خاصیت ارتجاعی پوست و تولید کلاژن و الاستین کاهش خواهد یافت و پوست قوام خود را به تدریج از دست خواهد داد. با تحریک کلاژن و الاستین می توان علائم پیری را به تعویق انداخت و باعث جوانتر به نظر رسیدن پوست خواهیم شد. در واقع روش لیفت با نخ طب سوزنی است که جایگزین خوبی برای روش های جراحی و تحریک الاستین پوست خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله از کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر سپاهان ، بهترین مرکز زیبایی در اصفهان همراه باشید.

 

لیفت صورت با نخ کاگ - کلینیک سپاهان

 

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود ؟

لیفت صورت با نخ کاگ در اصفهان با بی حسی موضعی ، بدون بستری شدن به صورت کاملا سرپایی انجام خواهد شد.

  • بعد از اینکه محل مورد نظر بی حس شد ، سوراخ های بسیار کوچکی برای عبور نخ ایجاد خواهد شد و نخ های پروتئینی در لایه میانی پوست کار گذاشته خواهند شد.
  • این کار باعث افزایش تولید کلاژن پوست خواهد شد در نتیجه باعث صاف شدن و بهبود کیفیت پوست خواهد شد.
  • نخ های داخل پوست بعد از چندین ماه جذب خواهند شد اما تاثیر آن سال ها باقی خواهد ماند.

 

لیفت صورت با نخ کاگ - دکتر طالبی

 

خاصیت لیفت صورت با نخ کاگ در اصفهان

  • نخ ها قابل رویت و لمس نمی باشند.
  • نخ های کاگ از جنسی ساخته می شوند که هیچ آسیبی را به بافت پوست وارد نخواهند کرد و بسیار ایمن هستند.
  • نخ های کاگ در عمل های قلب و عروق نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قابل ذکر است که تعداد نخ های استفاده شده بسته به شرایط ظاهری و شدت افتادگی و چروک ها متغیر می باشد.

عوارض ليفت صورت با نخ کاگ چیست ؟

باید پاسخ دهیم لیفت صورت با نخ در صورتی که در یک کلینیک لیفت با نخ مجهز و معتبر و توسط یک پزشک خوب انجام شود ، هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت و فرد می تواند بهترین نتیجه را از لیفت صورت با نخ کاگ به دست آورد. تنها عارضه لیفت با نخ کمی تورم و کبودی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود.

 

 

لیفت صورت با نخ کاگ - کلینیک سپاهان

 

اقدامات قبل از لیفت صورت با نخ

  • یکی از مهم ترین اقدامات قبل از لیفت صورت با نخ کاگ انتخاب یک پزشک خوب و مجرب می باشد.
  • برای انتخاب یک پزشک یا کلینیک لیفت با نخ خوب می توانید از دوستان آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل به عنوان مثال بهترین کلینیک لیفت با نخ اصفهان را جستجو کنید.
  • بانوان بهتر است بدون آرایش صورت برای لیفتینگ با نخ مراجعه کنند و آقایان ریش و سبیل خود را بتراشند.
  • بیمار به مدت 3 روز قبل از لیفت با نخ از مصرف داروهای رقیق کننده خون ، الکل و استعمال دخانیات پرهیز کنید.

 

لیفت صورت با نخ کاگ - دکتر طالبی

 

چه قسمت هایی از صورت با نخ گاگ pdo  درمان می شود؟

  • فاصله بین دو ابرو ، که موجب رفع چین و چروک موجود در میان دو ابرو می شود.
  • گونه که توسط آن عضلات گونه کشیده می شود که در پی آن می تواند موجب شکل دهی طبیعی ابروها شود.
  • خط گردن ، به جهت کاهش غبغب و چروک آن و همچنین جوانسازی پوست ایجاد می شود.
  • لب ، استفاده از نخ گاگ در لب ، به بهبود فرم و خطوط چروک اطراف لب ، کمک شایانی می کند.
  • فک ، در ناحیه فک پایین که به جهت رفع چروک های عمیق و ریز صورت و خط خنده ایجاد می شود.

آیا قرار دادن نخ های حاصل از لیفت ، موجب ایجاد درد و خونریزی می شود؟

دکتر محمد طالبی در کلینیک سپاهان در شهر اصفهان ، قبل از انجام لیفت صورت با نخ گاگ ، از بی حسی موضعی استفاده می کند و فرد در این زمان هیچ  گونه درد و ناراحتی را احساس نمی کند و در خصوص خونریزی نیز باید بگوییم که این عارضه در حد چند قطره بوده و امری طبیعی می باشد که ادامه دار نیست.

تا چه زمان بعد از لیفت صورت با نخ گاگ نباید از وسایل آرایشی استفاده کرد؟

در صورتی که این نوع فرایند زیبایی را انجام داده باشید ، در ساعات ابتدایی پس از درمان ، پوست بسیار حساس است ، بنابراین طبق توصیه های دکتر محمد طالبی در کلینیک سپاهان استفاده از هر گونه لوازم آرایشی تا مدت زمان 12 ساعت پس از درمان ، می بایست کنار گذاشته شود تا پوست استراحت کند. آرایش کردن و کرم ها و مواد آرایشی در این زمان می تواند موجب بسته شدن پوست و اختلال در درمان شود. از این رو برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید رعایت این مورد را جدی بگیرید.

مراقبت های بعد از لیفت با نخ کاگ

  • از جمله مراقبت بعد از لیفت صورت با نخ کاگ که بیمار باید بداند این است که فرد از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان جدا خودداری کنید.
  • داروهایی را که پزشک تجویز نموده است راس ساعت استفاده کنید.
  • از کمپرس یخ برای کاهش تورم و کبودی استفاده کنید.
  • بانوان به مدت 24 ساعت از آرایش کردن صورت جدا خوددرای کنند.
  • آقایان به مدت یک هفته از تراشیدن ریش و سبیل خود اجتناب کنند.

 

افزایش کلاژن سازی برای مراقبت و جوانسازی پوست با کمک لیفت صورت با نخ کاگ

در صورتی که درباره جوانسازی و زیبایی پوست تحقیق کنید ، بارها با نام کلاژن رو به رو می شوید. کمبود این ماده در پوست موجب از بین رفتن سلامت پوست و پیری و ایجاد چین و چروک هایی در پوست می شود. با افزایش سن ، کلاژن سازی پوست کاهش پیدا کرده و به این ترتیب پوست چروک و شل می شود. استفاده از نخ کاگ از بهترین روش های جوانسازی پوست بوده که با تحریک کلاژن ها ، خاصیت کشسانی پوست را افزایش داده ، چین و چروک های پوست را از بین برده و موجب شادابی و جوانی پوست می شود.

لیفتینگ صورت با نخ کاگ چقدر زمان می برد ؟

فرایند قرار دادن این نخ ها حدود 30 دقیقه زمان می برد و فرآیند پیچیده ای نیست. همچنین مدت زمان بهبودی لیفت صورت با نخ کاگ کوتاه بوده و با توجه به نوع پوست ، سن و ناحیه تحت درمان بین 2 الی 3 روز زمان می برد و نتیجه درمان بعد از 6 ماه تکمیل خواهد شد.

کاندیدای مناسب برای لیفت صورت با نخ کاگ

استفاده از نخ کاگ بهترین روش برای تمامی افرادی است که تمایلی به انجام عمل های جراحی ندارند. از این درمان می توان برای لیفت ابرو ، کانتور صورت و لیفت چانه ، گردن و صورت استفاده نمود. همچنین لیفت با نخ کاگ برای بدن و سفت کردن نواحی بازو ، شکم و ران ها نیز کاربرد داشته و با نتایج خوبی همراه است.

نخ کاگ از چه چیزی ساخته شده است؟

به طور کلی پلی دی اکسانون ماده اصلی این نخ ها می باشد ، که در واقع با زیست سازگار بوده و قابل جذب می باشد و همچنین سالهاست که مورد استفاده در پزشکی می باشد.

 لیفت صورت با نخ کاگ در رفع افتادگی پوست چه تاثیری می گذارد؟

اشخاص با افزایش سن و همچنین عواملی که در بعضی نواحی پوست صورت مانند گونه ، پیشانی و گردن دچار افتادگی پوست شده باشند برای رفع آن اقدام به انجام لیفت صورت با نخ گاگ می کنند. این نخ ها قابل جذب بوده ، برای سفت کردن بافت ها با تولید کلاژن به جوانسازی پوست کمک شایانی می کند. این افتادگی ها اغلب به دلیل کم شدن وزن و پیری زودرس ایجاد می شود. زیبایی این نخ ها نیمه دائم است و داوطلبان برای ماندگاری آن بعد از مدتی باید برای ترمیم این تکنیک اقدام کنند.

چه بخشهایی از صورت با نخ کاگ درمان می شوند؟

با استفاده از نخ کاگ چروکها و فاصله میان دو ابرو و خط اخم از بین می رود ، از این رو برای فرم دهی و بالا بردن طبیعی عضلات گونه از آن استفاده می شود. خطوط چروک اطراف لب ، توسط نخ کار برطرف شده و بهبود می یابد. ناحیه فک پایین و همچنین غدد گردن نیز برای درمان و رفع چروک های عمیق ، با این روش لیفت می شود.

بهترین دکتر برای لیفت صورت با نخ کاگ

یک متخصص با تجربه و دارای کیفیت بالای پزشکی در زمینه زیبایی شامل لیفت صورت با نخ گاگ ، تزریق ژل ، بوتاکس و غیره ، می بایست دارای چندین سال سابقه درخشان کاری باشد. تمام استانداردهای ممکن را رعایت کند ، از محصولات با کیفیت برای حفظ سلامت بیمارانش استفاده کند تا از رضایت بالای مراجعه کنندگان برخوردار باشد.

هزینه لیفت کردن صورت با نخ کاگ چقدر می باشد ؟

هزینه لیفت صورت با نخ کاگ در اصفهان با توجه به دستمزد بهترین پزشک ، تعداد نخ ها و اندازه آن ها ، جلسات معاینه و غیره تعیین می شود.

✨ لیفت صورت با نخ کاگ انجام شده در کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر سپاهان در اصفهان 

سوالات متداول در مورد لیفت صورت با نخ کاگ

  • آیا می توان همزمان با سایر روش های زیبایی از نخ کاگ استفاده نمود ؟

از مزیت های استفاده از این روش می توان به نتایج بهتر همزمان در استفاده با سایر روش های جوانسازی پوست مانند تزریق ژل هیالورونیک اسید ، لیزر ، پلاسما ، مزوتراپی و غیره اشاره نمود.

  • ماندگاری استفاده از لیفت با نخ کاگ چقدر است ؟

نتایج لیفت صورت با نخ کاگ به تعداد نخ های مورد استفاده در درمان ، نوع پوست ، سن ، تخصص و مهارت پزشک و غیره بستگی دارد. بررسی ها نشان می دهد نتایج این درمان معمولا بین 2 الی 3 سال دوام دارد.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *