جوانسازی صورت با نخ ، امروزه مورد توجه بسیاری از خانم ها و آقایان جهت از بین بردن چین و چروک ها و افتادگی های صورت قرار گرفته است. در لیفت صورت با نخ ، نخ های استفاده شده قابل مشاهده نمی باشد و به منظور بر طرف کردن لیفت ابروها و قرینه کردن آن ها ، رفع افتادگی گونه ها و لب ، بهبود پژمردگی و چین و چروک صورت و رفع چروک های موجود در گردن و صورت به کار گرفته می شود. در حال حاضر انواع مختلفی از نخ ها برای جوانسازی پوست وجود دارد. کلینیک سپاهان ، بهترین کلنیک های زیبایی اصفهان زیر نظر دکتر طالبی ، در زمینه لیفت با نخ تخصص بالایی دارد. برای دیدن نمونه کارها می توانید به کانال آپارات ، گالری ویدیو و تصاویر ، همچنین اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

 

جوانسازی صورت با نخ - کلینیک سپاهان

 

انواع نخ لیفت صورت برای جوانسازی :

نخ کاگ چیست ؟

نخ کاگ کیفیت و نوع یکسانی مشابه سایر نخ های لیفتینگ دارد، با این تفاوت که دارای خارهایی است که باعث لیفتینگ و بالا رفتن پوست می شود.

صحبت های دکتر محمد طالبی در رابطه با لیفت با نخ کاگ

نخ PDO

این نخ ها تولید کشور کره جنوبی می باشد که در ایران نیز اخیرا مورد استفاده پزشکان پوست و مو و زیبایی قرار گرفته است. مدت ماندگاری این نخ ها 2 تا 3 سال می باشد و قیمت نخ PDO از نخ کاگ ارزان تر است.

نحوه انجام لیفت جوانسازی صورت با نخ :

در روش لیفت جوانسازی صورت با نخ ، ابتدا متناسب با ناحیه مورد نظر، نوع نخ و تعداد نخ های مورد نیاز توسط متخصص پوست و مو و زببایی تعیین می شود و قبل از آن که نخ وارد محل مورد نظر شود ، نقاط ورود و خروج و مسیر عبور نخ ها نشانه گذاری می شود و بعد به وسیله یک سوزن بسیار باریک از زیر پوست در مسیر نشانه گذاری شده عبور داده می شود. مدت زمان لیفت جوانسازی پوست با نخ ، بین 45 تا 60 دقیقه خواهد بود. برای حجیم تر و برجسته تر کردن گونه ها از چندین نخ یا چندین حلقه استفاده می شود یا در ناحیه گردن معمولا از نخ های خاردار استفاده می شود. سوراخ های به وجود آمده برای قرار دادن نخ ها بسیار ریز بوده و جراحت پوستی ایجاد نمی کند.

اقدامات قبل از جوانسازی صورت با نخ در اصفهان

توصیه های دکتر طالبی در رابطه با اقدامات پیش از جوانسازی پوست با نخ در کلینیک سپاهان اصفهان :

  1. یکی از مهم ترین اقدامات قبل از لیفت با نخ انتخاب یک پزشک خوب و مجرب می باشد.
  2. پس از تهیه لیستی از بهترین پزشکان درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها بروید.
  3. در جلسه مشاوره انتظارات و مشکلات خود را به پزشک بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  4. به مدت سه روز قبل از مراجعه از مصرف داروهایی همچون وارفارین و آسپرین ، الکل و دخانیات پرهیز کنید.
  5. بانوان بدون آرایش صورت برای لیفت صورت مراجعه نمایند و آقایان نیز پیش از مراجعه ریش و سبیل خود را بتراشند.

 

 

مراقبت های بعد از لیفت با نخ :

  1. از ماساژ دادن صورت تا 3 هفته پس از انجام لیفت با نخ اجتناب کنید.
  2. داروهای تجویز شده توسط بهترین دکتر زیبایی اصفهان ، را به صورت کامل مصرف نمایید.
  3. تا 2 هفته از انجام حرکات شدید صورت ( خندیدن و گریه کردن ) خودداری نمایید.
  4. در مراقبت بعد از لیفت با نخ ، آقایانی که لیفت جوانسازی صورت انجام می دهند تا 2 هفته از اصلاح صورت خود اجتناب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبت های قبل و بعد از جوانسازی صورت با نخ می توانید به مقالات جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

جوانسازی صورت با نخ - دکتر طالبی

 

هزینه جوانسازی صورت با نخ چقدر می باشد؟

هزینه لیفت با نخ در اصفهان ، با توجه به دستمزد بهترین پزشک ، ناحیه تحت درمان ، نوع و تعداد نخ ها ، هزینه داروها و غیره تعیین می شود. به این نکته مهم توجه کنید که صرفاً به خاطر هزینه به هر پزشکی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کرده و نمونه کارهای او را مشاهده کنید. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر محمد طالبی می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید و در صورت داشتن سوال می توانید سوالات خود را بپرسید.

نمونه کار عالی لیفت با نخ در کلینیک سپاهان اصفهان

 

مزایای لیفت صورت با نخ

  • نتایج طبیعی : از مهم ترین نتایج جوانسازی صورت با نخ می توان به نتایج طبیعی آن اشاره نمود. در واقع بعد از استفاده از نخ های لیفت ، پوست صورت به صورت کاملا طبیعی کشیده می شود به نحوی که انحنای طبیعی چهره از بین نرود.
  • ایمنی بالا : بسیاری از روش های لیفت کردن صورت برای تمامی نواحی صورت قابل استفاده نیستند اما از آنجایی که این روش بسیار ایمن بوده می توان برای لیفت کردن نواحی حساس صورت مثل پلک و ابروها نیز از آن استفاده نمود.
  • ریکاوری سریع : دوره بهبودی این پروسه کوتاه بوده و بعد از 5 روز می توانید به انجام فعالیت های روزانه خود مشغول شوید.
  • هزینه مناسب : در مقایسه با سایر روش های جوانسازی پوست ، لیفت با نخ با توجه به مزایا و ماندگاری خوبی که دارد ، از هزینه بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  • بدون نیاز به بیهوشی : همانطور که اطلاع دارید داروهای بیهوشی با عوارض زیادی همراه هستند. از نکات بسیار قابل توجه این روش از جوانسازی می توان به این موضوع اشاره نمود که این پروسه کاملا غیر تهاجمی بوده و نیازی به داروی بیهوشی ندارد.
  • هیچ اثری از این پروسه درمانی باقی نمی ماند : برطرف کردن جای برش ها و بخیه های جراحی از دغدغه های بسیاری از افراد است این در حالی است که سوراخ هایی که برای وارد کردن نخ لیفت ایجاد می شود ، بسیار کوچک بوده و با چشم قابل مشاهده نیست. تنها به دلیل ورود نخ ها به لایه های عمقی پوست ، کمی تورم و التهاب ایجاد شده که به مرور از بین خواهد رفت.

دو تاثیر فوق العاده جوانسازی صورت با نخ

از مهم ترین تاثیرات جوانسازی صورت با نخ می توان به لیفت و سفت کردن پوست و تحریک کلاژن سازی اشاره نمود.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *