لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ : یکی از روش های زیبایی بینی ، لیفت بینی با نخ است که امروزه متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است.

این روش نیازی به عمل جراحی و بیهوشی ندارند و به صورت سرپایی انجام می شود و باید در نظر داشت که بهبود فرم بینی به علت خصوصیت تجزیه پذیر بودن و جذب شدن نخ های مورد استفاده ، ماندگار نیست و نیاز به تجدید دوباره لیفت با نخ دارد.

تمام افراد دلشان می خواهد بینی سر بالا و خوش فرم داشته باشند ولی به علت ترس از جراحی ، عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی انجام نمی دهند ، برای اینگونه افراد روش عمل لیفت با نخ بهترین گزینه است.

لیفت بینی بدون جراحی به عنوان یکی از روش های زیبایی و به طور موقت شناخته می شود و برای افرادی که از بیهوشی عمل می ترسند و هنوز آمادگی لازم را برای رینوپلاستی ندارند مفید است.

 

لیفت بینی با نخ

 

افراد مناسب برای لیفت بینی با نخ

افرادی که دارای افتادگی شدید بینی ، انحراف تیغه بینی هستند ، لیفت بینی به آنها پیشنهاد نمی شود .

همچنین لیفت بینی گوشتی پیشنهاد نمی شود.

افرادی که بینی هایشان قوز شدیدی دارد و بسیار بزرگ و نامتناسب است ، مناسب برای انجام لیفت بینی با نخ نیستند.

بیمارانی که تو رفتگی روی بینی ، قوس کمی روی بینی ، انحراف نوک بینی و مایل به داشتن بینی سربالا تری هستند گزینه های مناسب تر و بهتری برای انجام لیفت بینی خواهند بود.

لیفت بینی برای افرادی که قبلا عمل رینوپلاستی انجام داده و دارای رضایت کاملی نیستند و همچنین معتقد هستند فرم بینی شان باید کمی تغییر کند ، گزینه بسیار خوبی است.

مشکلاتی مانند صاف نبودن سطح بینی ، کمی قوز روی بینی و سربالا نبودن نوک بینی ، که ممکن است از جراحی بینی که قبلا داشته اید پیش آمده و نیاز باشد رفع شود ، توسط لیفت بینی قابل درمان است.

هزینه لیفت با نخ

هزینه لیفت با نخ برای بینی کمتر از هزینه رینوپلاستی بوده و همانطور که گفته شد نیازی به بیهوشی نداشته ، کبودی و تورمی در نواحی صورت و اطراف بینی بعد از لیفت با نخ مشاهده نمی شود.

هزینه لیفت بینی با توجه به بهترین کلینیک لیفت با نخ که مراجعه می کنید و هم چنین بستگی به نوع نخی که برای لیفت بینی استفاده می کنند متغیر است و در جلسه های مشاوره قبل از لیفت با نخ ، جراح به  بیمار هزینه را به طور دقیق میگوید.

 

 

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر سپاهان

کاشت مولیفت با نخ

دکتر محمد طالبی

 

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *