لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ : یکی از روش های زیبایی بینی ، لیفت بینی با نخ است که امروزه متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است.

این روش نیازی به عمل جراحی و بیهوشی ندارند و به صورت سرپایی انجام می شود و باید در نظر داشت که بهبود فرم بینی به علت خصوصیت تجزیه پذیر بودن و جذب شدن نخ های مورد استفاده ، ماندگار نیست و نیاز به تجدید دوباره لیفت با نخ دارد.

تمام افراد دلشان می خواهد بینی سر بالا و خوش فرم داشته باشند ولی به علت ترس از جراحی ، عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی انجام نمی دهند ، برای اینگونه افراد روش عمل لیفت با نخ بهترین گزینه است.

لیفت بینی بدون جراحی به عنوان یکی از روش های زیبایی و به طور موقت شناخته می شود و برای افرادی که از بیهوشی عمل می ترسند و هنوز آمادگی لازم را برای رینوپلاستی ندارند مفید است.

 

لیفت بینی با نخ

 

افراد مناسب برای لیفت بینی با نخ

افرادی که دارای افتادگی شدید بینی ، انحراف تیغه بینی هستند ، لیفت بینی به آنها پیشنهاد نمی شود .

همچنین لیفت بینی گوشتی پیشنهاد نمی شود.

افرادی که بینی هایشان قوز شدیدی دارد و بسیار بزرگ و نامتناسب است ، مناسب برای انجام لیفت بینی با نخ نیستند.

بیمارانی که تو رفتگی روی بینی ، قوس کمی روی بینی ، انحراف نوک بینی و مایل به داشتن بینی سربالا تری هستند گزینه های مناسب تر و بهتری برای انجام لیفت بینی خواهند بود.

لیفت بینی برای افرادی که قبلا عمل رینوپلاستی انجام داده و دارای رضایت کاملی نیستند و همچنین معتقد هستند فرم بینی شان باید کمی تغییر کند ، گزینه بسیار خوبی است.

مشکلاتی مانند صاف نبودن سطح بینی ، کمی قوز روی بینی و سربالا نبودن نوک بینی ، که ممکن است از جراحی بینی که قبلا داشته اید پیش آمده و نیاز باشد رفع شود ، توسط لیفت بینی قابل درمان است.

هزینه لیفت با نخ

هزینه لیفت با نخ برای بینی کمتر از هزینه رینوپلاستی بوده و همانطور که گفته شد نیازی به بیهوشی نداشته ، کبودی و تورمی در نواحی صورت و اطراف بینی بعد از لیفت با نخ مشاهده نمی شود.

هزینه لیفت بینی با توجه به بهترین کلینیک لیفت با نخ که مراجعه می کنید و هم چنین بستگی به نوع نخی که برای لیفت بینی استفاده می کنند متغیر است و در جلسه های مشاوره قبل از لیفت با نخ ، جراح به  بیمار هزینه را به طور دقیق میگوید.

 

 

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر سپاهان

کاشت مولیفت با نخ

دکتر محمد طالبی

 

دکتر طالبی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کلینیک سپاهان