از بین بردن خط خنده

خط خنده یکی از عواملی است که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد به همین علت این افراد به دنبال راه حل مناسبی برای از بین بردن خط خنده هستند، در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم.

خط خنده در اثر تحلیل چربی های زیر پوست ، مادرزادی و غیره ایجاد می شود.

 

از بین بردن خط خنده

 

روش های از بین بردن خط خنده به شرح ذیل می باشد:

  • لیفت با نخ

در این روش پزشک از نخ  های مخصوص لیفت و سوزن ظریفی برای رفع خط خنده استفاده می کند، به این صورت که پس از ضد عفونی کردن ناحیه تحت درمان نقاط ورود نخ را مشخص نموده و پس از آن نخ را وارد پوست کرده و می کشد به این ترتیب خط خنده و خط اندوه از بین می رود.

نخ های استفاده شدت در این روش کاملا جذبی بوده و به هیچ وجه ایجاد حساسیت در فرد نمی کند.

از مزایای لیفت با نخ می توان به قابلیت تکرار در ناحیه تحت درمان ، مقرون به صرفه بودن و غیره اشاره کرد.

  • تزریق ژل

تزریق ژل از دیگر روش های رفع خط خنده می باشد، برای تزریق ژل به این نکته مهم توجه کنید که از بهترین نوع آن استفاده نمایید.

در بازار سه نوع ژل دائمی ، موقتی و نیمه موقتی وجود دارد که بهترین نوع آن ژل های موقتی می باشد چرا که از هیالورونیک اسید که در بافت بدن وجود دارد تهیه شده و به هیمن علت ایجاد حساسیت یا آلرژی در فرد نمی کند.

برای تزریق ژل پزشک با توجه به عمق خط خنده مقداری ژل را با استفاده از سرنگ در ناحیه مورد نظر تزریق می نماید.

 

از بین بردن خط خنده

 

  • تزریق چربی

تزریق چربی از دیگر روش های درمان خط خنده می باشد که در آن از بافت بدن خود بیمار مقدار مشخصی چربی برداشته شده و پس از جدا کردن املاح اضافی با تکنیک های مناسب در ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

در این روش به دلیل اینکه از چربی بدن خود بیمار استفاده می شود کاملا ایمن بوده و هیچ عارضه ای نخواهد داشت.

درباره هر یک از موارد فوق به طور جامع مقالاتی تهیه شده و در وب سایت موجود است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید و در صورت داشتن سوال از طریق وب سایت یا صفحه اینستاگرام سوالات خود را بپرسید.

هزینه از بین بردن خط خنده چقدر می باشد؟

هزینه از بین بردن خط خنده با توجه به دستمزد بهترین پزشک ، شدت عارضه و روش درمان ، هزینه داروها و جلسات معاینه و غیره تعیین می شود.

به این نکته مهم توجه کنید که صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر پزشکی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید و نونه کارهای اوو را مشاهده نمایید.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر محمد طالبی می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی سپاهان مراجعه کنید.

 

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر سپاهان

کاشت مو – لیفت با نخ

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 20 + نوزده =