لیفت گردن با نخ ، مزایا

لیفت با نخ یک روش کم ‌تهاجمی زیبایی است که به عنوان جایگزینی برای جراحی لیفت گردن مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در این روش از نخ ‌های پزشکی مخصوصی به جهت سفت کردن پوست و رفع چروک‌ های گردن ، به ‌ویژه در نواحی زیر چانه ، استفاده می‌ شود. در روش لیفت گردن با نخ توسط پزشک متبحر ، با قرارگیری نخ در زیر پوست زیباجو و در نهایت کشیدن آن ها توسط دکتر ، باعث بالا بردن و کشیدن پوست گردن مراجعه کننده می ‌شوند. این تکنیک جوان ‌ساز در کلینیک سپاهان بهترین دکتر لیفت با نخ اصفهان منجر به سفت شدن پوست و بهبود پوست افتاده گردن می ‌شود.

 

لیفت گردن با نخ دکتر طالبی در اصفهان

 

هدف از لیفت گردن با نخ

لیفت نخ با تحریک بدن به تولید کلاژن ، باعث بهبود وضعیت پوست و همچنین کاهش آثار پیری و چین و چروک پوست فرد می ‌شود. کلاژن نقش مهمی در حفظ سلامت و استحکام پوست افراد دارد که با افزایش سن ، میزان آن در بدن کاهش می ‌یابد. پیری شخص ، منجر به افتادگی پوست و در نهایت بروز چین و چروک در گردن افراد می ‌شود. در این صورت با مراجعه به بهترین دکتر لیفت با نخ در اصفهان و انجام لیفت گردن با نخ این روند را با تقویت تولید کلاژن معکوس کرده و به سفت شدن پوست کمک شایانی می‌ شود.

کاندیدای مناسب لیفت با نخ گردن

  • انجام این روش ، در افراد بین 30 تا 50 سال که دارای پوست افتاده یا چروک ‌دار در ناحیه گردن خود هستند ، بسیار تاثیرگذار است.
  • کسانی که از وجود غبغب رنج می ‌برند یا به دنبال روشی غیرجراحی برای جوان ‌سازی زیر چانه خود هستند.
  • افرادی که به دلیل خطرات بیهوشی عمومی نمی ‌توانند جراحی لیفت صورت را انجام دهند.
  • افرادی که دارای چربی اضافی در زیر فک و روی گردن هستند.
  • متقاضیانی که پوست گردن آن ها به دلیل قرار گرفتن زیر نور خورشید آسیب دیده است.

بعد از لیفت گردن با نخ چه اتفاقی برای نخ‌ های زیر پوست می ‌افتد؟

نخ‌ های استفاده شده در این روش به مرور زمان جذب پوست می ‌شوند و باعث تحریک تولید کلاژن در این ناحیه از بدن فرد می‌ شوند. برخلاف روش‌ های قدیمی ، لیفت با نخ با عوارض کمتری همراه است و نتایج طبیعی‌ تری را به دنبال دارد. نخ‌ های PDO بدون نیاز به هیچ گونه برشی زیر پوست داوطلب قرار می ‌گیرند و علاوه بر صاف کردن پوست ، آن را سفت و مستحکم می‌ کنند. همچنین باید گفت که لیفت گردن با نخ از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

نتایج حاصل از لیفت نخ گردن

بلافاصله پس از این پروسه زیبایی ، نتایج در فرد قابل مشاهده است ، اگر چه ممکن است کمی تورم و کبودی بعد از این فرایند زیبایی رخ دهد. بیماران می ‌توانند به زودی به فعالیت‌ های روزمره خود بازگردند ، اما باید مراقب باشند که از ماساژ صورت و گردن شان خودداری کنند. همچنین توصیه می‌ شود از مرطوب ‌کننده ‌ها و ورزش‌ های سنگین تا چند هفته پس از لیفت گردن با نخ اجتناب کنند. نتایج این روش دائمی نیست و لیفت گردن تمدید دارد. سه ماه ، سه ماه و سه ماه بعد در صورت انجام به موقع این تمدیدها در هر سه ماه ، این پروسه زیبایی بیشتر از شش سال دوام دارد.

مدت زمان انجام لیفت گردن با نخ

مدت زمان انجام لیفت با نخ گردن ، در واقع بستگی به تعداد نخ های به کار گرفته شده در این پروسه دارد ، برای ماندگاری این متد زیبایی می بایست در جلساتی که پزشک تجویز می کند ، آن را تمدید کرد.

مزایای لیفت گردن با نخ

  • روشی ایمن است
  • کم تهاجمی می باشد
  • هزینه لیفت گردن با نخ در قیاس با جراحی های زیبایی بسیار کمتر است
  • افزایش اعتماد به نفس
  • پس از این فرایند زیبایی شاهد پوستی صاف و بدون چروک می شوند
  • جوانتر شدن فرد

هزینه لیفت گردن با نخ

پارامترهای بسیاری در قیمت نهایی لیفت نخ گردن موثر هستند. این پروسه جوانساز بسته به عواملی همچون تجهیزات کلینیک ، هزینه ‌های آزمایشی ، دستمزد دکتر زیبایی و موارد دیگر متغیر است . در نهایت برآورد نهایی هزینه به تمامی این موارد بستگی دارد.

دکتر طالبی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کلینیک سپاهان