فیشیال

فیشیال ، روش درمانی رایجی برای بهبود سلامت و همچنین شادابی پوست است. این متد که حدوداً یک ساعت به طول می‌ انجامد ، شامل چندین مرحله بوده و به شما کمک کند تا از پوستی درخشان و جوان ‌تر برخوردار شوید. اگر تاکنون تنها از مرطوب ‌کننده ها برای طراوت پوست خود استفاده کرده‌ اید ، توصیه می‌ شود که حداقل یک بار فیشیال را تجربه کرده و تأثیرات مثبت آن را مشاهده کنید. در این تکنیک درمانی ، طی یک جلسه ، بسیاری از مشکلات پوستی همچون جوش ‌های سرسیاه ، برطرف می شوند. از این رو توصیه می ‌شود که به جهت اخذ نتیجه ای مطلوب به کلینیک‌ های معتبر و با تجربه همچون کلینیک سپاهان در اصفهان مراجعه کنید.

 

فیشیال

 

مراحل فیشیال

تمیز کردن صورت: با استفاده از پاک ‌کننده ‌های ملایم ، تمامی آلودگی‌ ها و چربی ‌ها از سطح پوست پاک می ‌شوند.

بخاردهی : برای مرطوب و شل کردن پوست و باز کردن منافذ برای پاکسازی بهتر.

لایه ‌برداری : با یک اسکراب برای از بین بردن چربی ‌ها و جوش ‌های سرسیاه.

ماساژ صورت : استفاده از کرم مخصوص برای آبرسانی و ایجاد آرامش.

ماسک مخصوص : به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه برای هیدراته کردن و تغذیه پوست.

استفاده از تونر : تنظیم pH و تمیز کردن عمقی پوست.

مرطوب‌ کننده : آبرسانی عمیق پوست با کرم متناسب با نوع پوست.

 چه کسانی باید فیشیال انجام دهند؟

فیشیال از ۲۰ سالگی به بعد توصیه می ‌شود. اگر بین ۱۸ تا ۲۵ سال دارید ، می ‌توانید به جهت مناسبت‌ های خاص یا هر دو ماه یک بار از این درمان استفاده کنید. متقاضیانی که بیش از ۲۰ سال دارند و با مشکلاتی مثل آکنه هورمونی ، پیری زودرس و یا لکه ‌های پوستی مواجه هستند ، بهتر است این درمان را به طور منظم هر ۳ تا ۴ هفته انجام دهند تا نتایج بهتری بگیرند.

انواع فیشیال صورت

به گفته بهترین دکتر زیبایی در اصفهان ، برای هر نوع پوست و سنی ، انواع متفاوتی از فیشیال وجود دارد. امروزه فیشیال ‌هایی که از  LED، نمک کریستالی و غیره استفاده می‌ کنند ، بسیار محبوب هستند. در روش‌ های پایه از مواد آبرسان ، پاک‌ کننده ، روشن ‌کننده و غیره استفاده می‌ شود. در موارد خاص ، بسته به نوع پوست و مشکلات آن ، از متد‌هایی همچون پارافین ‌تراپی نیز استفاده می ‌شود. برای مثال ، اگر دچار آکنه می باشید ، می ‌توانید از پزشک تان درخواست کنید تا از مواد مخصوص برای تسکین پوست استفاده کند. همچنین ، فیشیال ضد پیری می ‌تواند لکه‌ ها ، چین‌ و چروک‌ ها و افتادگی پوست را به‌ طور قابل ‌توجهی کاهش دهد.

فواید فیشیال

فیشیال مزایای بسیاری برای پوست دارد ، از جمله :

  • پاک‌ سازی عمقی پوست از آلودگی ‌ها
  • یکدست کردن رنگ پوست
  • رفع جوش ‌های سرسیاه و سرسفید
  • کاهش پف و سیاهی زیر چشم
  • سفت کردن و لیفت پوست

هر چند وقت یک ‌بار باید فیشیال انجام دهید ؟

پاسخ به این سوال به نوع پوست و شرایط فردی بستگی دارد. در حالت ایده ‌آل ، توصیه می ‌شود فیشیال به صورت ماهانه و منظم انجام شود. اگر این امکان وجود ندارد ، حداقل چهار بار در سال ، به طور همزمان با تغییر فصل‌ ها این کار را انجام دهید. برای درمان جای جوش ، فیشیال ماهی یک بار ضروری است ، اما در صورت داشتن پوست حساس ، بهتر است بین جلسات فیشیال دو ماه فاصله بگذارید.

مراقبت‌ های پس از فیشیال

برای حفظ نتایج بهتر از فیشیال ، باید چند نکته را رعایت کنید :

  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و برنزه کردن پرهیز کنید.
  • از کرم ضدآفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.
  • تا چند هفته پس از فیشیال ، از لایه ‌بردارهای قوی خودداری کنید.
  • به‌ طور منظم از مرطوب‌ کننده استفاده نمایید و آب کافی بنوشید.
  • پوست را با آب ولرم و پاک ‌کننده ای ملایم تمیز کنید.

نتیجه فیشیال چیست؟

فیشیال پوست در اصفهان می ‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی را کاهش دهد ، اما نتیجه مشترک در میان تمام افراد ، نرمی و درخشندگی پوست خواهد بود. پس از دو و یا سه روز، نتایجی شگفت‌ انگیز از این درمان نمایان می ‌شود. اگر این درمان به ‌طور منظم انجام شود ، علائم چروک و پیری پوست به‌ طور محسوسی کاهش می‌ یابد.

انتخاب بهترین مرکز فیشیال

برای اخذ بهترین نتیجه از این روش ، به مراکز معتبر و متخصص در اصفهان مراجعه کنید. کلینیک سپاهان با داشتن فیشیالیست‌های ماهر و فضایی آرامش ‌بخش ، یکی از بهترین مراکز فیشیال در اصفهان است.

سوالات متداول 

مدت زمان انجام فیشیال چقدر است؟

 بسته به نوع فیشیال ، زمان این پروسه متغیر است ، اما در حالت کلی حدود یک ساعت طول می‌ کشد.

آیا فیشیال برای رفع چین ‌و چروک مؤثر است؟

 فیشیال نمی‌تواند چین ‌و چروک‌ ها را به ‌طور کامل رفع کند ، اما انجام منظم آن از ۲۰ سالگی می‌ تواند پیری زودرس را به تأخیر بیندازد.

هزینه فیشیال چقدر است؟

هزینه فیشیال به مرکز، نوع درمان و کیفیت مواد بستگی دارد.

دکتر طالبی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کلینیک سپاهان